سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تاریخ : پنج شنبه 89/2/30 | 10:30 عصر | نویسنده : مریم

تشک‌های خوب برای بدخواب‌هاخواب


آروماتراپی، علمی است که مبنای ساخت برخی تشک‌های ارگانیک مانند بامبو است. اولین بار فردی فرانسوی به نام « رنه موریس » این علم را در سال 1928 بنا نهاد. این علم به بررسی تاثیرات انواع عصاره‌ها و عرقیات گیاهان از طریق بوییدن، ماساژ، تماس، نوشیدن (به صورت دم کرده)، و سایر طرق بر استرس و درد، پوست و زیبایی بدن و سایر موارد می‌پردازد. استفاده از عطر و عصاره گیاهان و تاثیر آن بر سلامت جسمی و روانی از مواردی است که طی قرون گذشته در کشورهای مختلف، مخصوصا کشور یونان توسط دانشمندان آن دوران، مورد تحلیل و بررسی دقیق قرار گرفته است و بسیاری از آثار مثبت آن به اثبات رسیده است.
این تشک‏های ارگانیک ویژگی‏هایی دارند که شرایط را برای خوابی راحت فراهم می‏کنند. برای آشنایی با برخی از ویژگی‏های این تشک‏ها با ما همراه شوید.

قابلیت جذب رطوبت و برطرف‌کننده بوی بد:

زغال چوب بامبو دارای ثقل و سنگینی مخصوص به خود بوده و حاوی بسیاری از روزنه‌ها و مواد معدنی است و می‌تواند بسیاری از عناصر خطرزای موجود در هوا را جذب کند. همچنین می‏تواند رطوبت را کاملا جذب کرده و از رشد قارچ‌ها جلوگیری کرده و از ایجاد بوی بد پیشگیری کند.

طراوت‌دهنده طبیعی:

ایکالیس فعال، یک عصاره 100 درصد طبیعی تهیه شده از روغن لیمو و شاخه و برگ‌های کوچک رشد کرده و کامل اکالیپتوس است. بو و مواد مترشحه از این عصاره دافع انواع حشرات است. این ویژگی بارها در لابراتورهای خصوصی و معتبر فرانسوی تحت بررسی قرار گرفته و به تایید رسیده است. این عصاره با گذشت زمان خاصیت خود را از دست نداده و خواص آن مرتب تجدید می‌شود.

تشک

دارای فوم و فنرهای مناسب;

به علت استفاده از فوم‌های خاص در این تشک‌ها حرکت و آزاد شدن فنرها تدریجی و بسیار آهسته بوده هنگام غلطیدن فرد روی تشک‌ فنرها هنگام آزاد شدن به ستون فقرات و بدن ضربه شدید وارد نمی‌آورند. این موضوع در داشتن خواب راحت و پیشگیری از کمردرد موثر است.

قابلیت شستشوی متناوب:

پارچه‌های بافته شده از نخ زغال چوب بامبو، با هر روشی قابل شستشو بوده و خصوصیات و عملکرد منحصر به فرد نخ‌های زغال چوب بامبو در بافت پارچه پس از شستشو تحت تاثیر منفی قرار نخواهد گرفت.

استفاده از الیاف و نخ‌های ویژه:

در ساختار تشک‌های بامبو از الیاف تهیه شده از چوب درختان سبز نیز استفاده می‌شود. این درختان باید سبز و از نظر بیولوژیک کاملا سالم، مستحکم و قوی باشند. درختانی با برگ‌های سبز سالم که با استانداردهای کیفیت اروپا و جهان مورد بررسی قرار می‌گیرند. این الیاف، مازاد رطوبت و مایعات را جذب کرده و پس از مراحلی به سرعت آن را مجددا رها می‌کنند. این عملکرد منجر به ایجاد تعادل و تنظیم حرارت و رطوبت می‌شود و شرایط مناسبی برای خواب راحت را فراهم می‌کند. این سیستم محیطی خشک و راحت و سالم با حرارت مناسب برای شما فراهم می‌آورد. با توجه به این موارد با استفاد ه از این تشک‌ها محیطی سالم برای استراحت و خواب شما فراهم می‏شود.
الیاف به کار رفته در این تشک‌ها، در مراحلی از خمیر چوب به دست می‌آیند. به این صورت که ابتدا از چوب‌های درختان سالم که سلامت‏شان مطابق استانداردهای معتبر به اثبات رسیده است، خمیر کاغذ تهیه می‌شود. در مرحله بعد تارها یا الیاف چوب به دست آمده به نخ تبدیل می‌‌شوند. از نخ‌های حاصله پارچه این تشک‌ها بافته شده در ساختار تشک استفاده می‌شود. الیاف حاصله از این درختان کاملا طبیعی به نرمی و لطافت ابریشم و محکمی پلی استر، خنکی نایلون، گرمی پشم و جاذب بودن پنبه هستند. الیافی کاملا ارگانیک و طبیعی، تلفیقی بی‌نظیر از تکنولوژی مدرن و طبیعت سبز.
منبع: ww.salamat.com




پیچک